06 desember 2006

JULEFERIE!


Hei alle barn, da var det sannelig advent igjen, og jeg er ferdig med alle eksamene mine. Jippi! Det hele begynt forrige tirsdag, den siste var på mandag og det gikk som følger:

  • bra
  • OK, og
  • veldig bra, siden jeg ikke tror de har nok grunnlag til å stryke meg
Jeg har også klart å komme meg etter etterdønningene etter avslutningspilsingen på mandag kveld. Ølprisen var lik alderen din... Det er visst også en fagfest på trappene den 13. (Lusia?). Det blir nok festlig, selv om en del jeg kjenner har dratt hjem.
Planlegger å trekke sørover rundt den 21., når skolen slutter. Ø tar turen ned i romjula og, og hilser på svigers. Så det blir kalkun i år igjen. Og sannsynligvis betseforeldre.

Så ingen felles julefeiring med min kjære. Men det er det nok bare noen år til skal dere se, når jeg får innført min egen feiring av midtvintersblot på den 21., med lammelår (vi tar det gradvis, helstekt [sett inn spiselig dyr] blir nok først om et tiår eller så), bålpåsettelse, pepperkakebaking og brunt brennevin. Sånn for å feire at drittmørket er over og at sola kommer tilbake og sånt.

3 kommentarer:

Kevin Brubeck Unhammer sa...

Når drar du hjem forresten? Vi har eksamensfest den 16 :-)

Komkom!

Kevin Brubeck Unhammer sa...

Wops der sto det jo 21.

Doh.

fruktkake sa...

Juhu, fest :)
Jeg må bestille hjembillett snart, ellers blir jeg strandet her. Og det vil vi jo ikke .
Nå: egg til frokost