23 september 2006

Jeg er en dårlig blogger
















Uff. Men det skjer ikke så veldig mye som er verdt å skrive om for tida.

Igår hadde jeg og min kjære film-og-wiskey-kveld og så The Burrefly Effect. Det er en helt overraskende bra film. Og så er det litt morsomt at det er Kelso* og Tasty Coma Wife** i hovedrollene...

Ellers leser jeg fantasy igjen. Begynte på Dune, fordi den er en klassiker, men ble litt skuffa. Masse styr med profetier og skjebner og umenneskelige folk med overnaturlige evner til å slåss og lese andres tanker og fremtiden og greier. Altså stort sett alt jeg er drittlei av i sjengeren.
Så da er George R. R. Martins Song of Ice and Fire å foretrekke. skikkelige mennsker som horer og banner og dør fordi de ikke får med seg halvparten av det som foregår under nesa på dem, selv om de er konge. Og dvergen er kul.
Eneste problemet er at det er en ikke avsluttet serie. Så da har vi nok et Harry Potter-syndrom på trappene her i huset.

Selv om vi har en slags Indian summer gående her er sommeren over, så da passer det med en informativ artikkel om maneter for å minnes svundne tider...

*That 70s Show
**Scrubs

2 kommentarer:

Anonym sa...

buTTerfly I tell you - buTTerfly!

fruktkake sa...

ooops... vet IKKE hvor den kom fra o.O