11 september 2006

Småplukk

Merkelig helg. "The woman in the water" er en helt utrolig dårlig film. Jeg måtte trøste Ø flere ganger når han prøvde å klore ut øynene sine. Så spilte vi dart.
Ost&vin på lørdag, og litt mer vin, og white russian i kjøkkenglass, og den kroatsiske urtelikøren som kom seg for hver slurk, og andre typer vin.
Søndag var ikke så gøy. Bortsett fra de merklige australierne som var på besøk hos svigers. De var veldig gøye.

Jeg har studieuke denne uka. Eller fri. Ikke si det til noen, men jeg har ikke gjort noe ennå...

Denne sida gir meg vondt i IQen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Huff da. Dere betalte penger for å se "the woman in the water"? Håper øynene til Ø fremdeles er i god behold. Jeg har fått data hjemme -hurra! Og kanskje internett snart.

fruktkake sa...

Neida, Geir hadde fått nevene sine på en hel haug med gratisbilletter. Vi kom oss ganske fort.
Data! Internett! Hurra på dine vegne!

Anonym sa...

Jeg har også fått internett! Og takket være advarselen din skal jeg ikke på den filmen :) Jeg ser uansett gratis film på skolen to-tre ganger i uka, men der er det vonde seter da... :(

fruktkake sa...

så alle har det fint, med internett og frihet fra fæle filmer? så bra