13 november 2006

Et livstegn, en lenke og litt popkultur

Idag var jeg på MI (Norges kreative fagskole da...) og snakket med en hyggelig dame. Hadde hørt noen rykter om at de muligens skulle starte en grafisk designklasse etter jul, men de viste seg å være noe ugrunnede. Men det skader ikke søke, viss det er 15 søkere innen semesteret starter så oppretter de en klasse. Så alle som sitter på gjerdet i Bergen får få ræva i gir.
Så da kan det se ut til at jeg går nok et semester på universitetet i møte til nyttår. Bah. Det får så være. Tenker jeg feiger ut med noen uforpliktende fag. Bacheloroppgave skal jeg i hvertfall ikke prøve meg på, det er litt for fjernt rent faglig. Det kan se ut til at jeg blir nødt til å safe og bare lese meg opp på to av fagene for å klare eksamen. I tillegg til ex.phil vil det si 20 studiepoeng jeg må ta ekstra i tillegg til det obligatoriske neste semester viss jeg skal kunne ro i land en grad.
Med elendige karakterer.
I noe jeg ikke vil jobbe med.
Ikke så fristende.

The Wikipedia Knowledge Dump samler artikler som er blitt dumpet av modnaziene hos Wikipedia. Mye festlig om skjegg og andre kroppsdeler.

TVserier som går i vårt hus:
  • Seinfeld. Verdens beste sitcom. Kanskje, jeg har ikke sett alle. 90% av alt er møkk, når det gjelder underholdning og fantasy er nok prosentene noe høyere.
  • Heroes. Bare sett én episode foreløpig. Superhelter er litt vel ostete, men det er ikke så verst så lenge en skrur av kynismen. Og det er litt for tidlig å gi opp ennå.
  • Six feet under. Freakshow hurra! Lenge siden, tror jeg falt ut en plass i andre sesong da den gikk på tv for første gang...
Ønskelista er oppdatert, for de som ønsker litt hyggelig lesning. Det kunne jo hende.

Ingen kommentarer: