16 november 2006

Enten har damen tatt for mye vitaminer, eller så har hun sydd kjolen sin av hamp

Så det viser seg at det faktisk er mennesker som blogger om sying. Hurra! Hos A Dress A Day fant jeg denne fantastiske kreasjonen i et svakt øyeblikk da jeg heller burde gjøre noe helt annet:



Jeg har jo ikke selve mønsteret, men etter minibildet nede i hjørnet ser det ikke spesielt komplisert ut (bare fem mønsterdeler!). Mine magiske Photoshopevner tryllet fram en større og klarere versjon:



Dette kan jeg jobbe med! Så slipper jeg det styret med å finne finklær til jul.

Og nå tilbake til å jobbe med alt annet en pensum

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehe... Din lille, effektive flinkis!!! Tenk å sy, da!! Akk, den som bare hadde flere timer i døgnet... ;) *Klem og nuss på nasa*

fruktkake sa...

Oj der var du! Jeg har nå fire lesere :)

Blir litt for få timer i døgnet for meg og ja, kreativiteten er for stor for mitt eget beste og jeg vil lage ALT. Selvfølgelig rett før eksamen

smaske nesen og ser dæ te jul :-*

Anonym sa...

Hehehe... Ja, jeg vil også mer enn mitt eget beste!! ;) Skulle gjerne ha rukket å male julegaver til alle samtidig som jeg jobber to dager i uken, har konfirmanter annenhver uke, går på malekurs og tar meg av en 10-11 måner gammel gutt! Og så skulle jeg gjerne ha fiksa og omredigert på den ferdige boka mi, og sende den inn til forlag enda en gang, og så har jeg begynt på ny bok. CD er også et prosjekt under svevende planlegging. Og så skulle jeg helst hatt juleverksted og laga engle-kleshenger-velkommenskilt og trilla marsipan! ;) Førjulstiden er deilig! ;) Så du turnerer sørover, sier du?? Interessant!! ;) Agnete har forresten også en blog, hvis du skulle være interessert i å surfe litt, og den har adresse legespire.blogspot.com! ;)
*kyss og klem*

Anonym sa...

10-11 måner, ja, hehe... det sies at ammende småbarnsmødre er mindre intelligente, ikke vet jeg! ;)

fruktkake sa...

Bok! SÅ bra! Si ifra når den kommer ut :)
legespire er på leselista mi nå.
Hils mann&barn