23 november 2006

Lesestoff

Litt lesestoff fra rundt omkring.

- Transkripsjon av et gammelt stå-opp-show av Dylan Moran, den festlige mannen.

- To utrolig morsomme Sør-Afrikanske kondomreklamer, dobbelt så morsomme når det viser seg at de gjør narr av to politikere med et noe uheldig syn på HIV-helbredelse...

- Sex advise from a dungeons and dragons player. Høy nerdefaktor.

- Bill Bailey fra Black Books* spiller verdens kuleste instrument. Og så synger han en liten sang etterpå.

- "Take your uterus like a man!". En annen morsom mann.

*
kjenn din besøkstid! last ned øyeblikkelig!

3 kommentarer:

Hav sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hav sa...

Jeg var her, men så måtte jeg springe og levere semesteroppgave.

Og nå har jeg levert semesteroppgave. yAy! (Så kan jeg bruke all min energi på eksamen. Knurr)

Håper du har det bra, blir det noen pepperkakebaking? KAnskje 13. eller 14. desember?

fruktkake sa...

Selvfølgelig blir det pepperkaker :) vi kan avtales nærmere seinere. 13. kanskje? er det en fredag? Det er lusiadag i hvertfall.