19 november 2006

Ikke prøv dette hjemme

Jøss, vi er visst lenger nord enn jeg tror..

4 kommentarer:

Anonym sa...

SKUFF! Her går man hele livet og tror man dukker opp i Kina eller i det minste Australia, men neeei da. Langt ute i sjøen havner man og drukner seg rett ihjel. Teit.

fruktkake sa...

Og så tenker man at det er så varmt der nede ved New Zealand og fine greier, men nei da de har isfjell rett i nabolaget de også... murr

A sa...

Hei Johanne! :)
Nice bilde. Du ble vel fotografert en gang på 1890 tallet, da du var ungdom, mener jeg... ;)
Håper det går bra med deg!
Stor klem fra Agnete! :D

fruktkake sa...

Her fuskes ikke, det ER faktisk første bildet som dukket opp da jeg googlet navnet mitt. Et eller annet obskurt slektsgranskningsprosjekt som har veldig lite med meg å gjøre...