28 februar 2007

Diane, I'm holding in my hands a small box of chocolate bunnies













Verdens minste fiolin spiller bare for dårlige bloggere

Jeg er en dårlig blogger. Og jeg har dårlig sannvittighet.

Hva har skjedd? Det har vært jul og jeg har slutta på universitetet. Vel, jeg er fortsatt oppmeldt i fag og får studielån, men jeg har begynt å jobbe. For tida jobber jeg for et vikarbyrå i diverse ferskvaredisker og butikkasser. Det er stort sett ok, men jeg vil finne meg noe fast etter hvert.
Vi har begynt å se på leiligheter til salgs, og har tenkt å kjøpe til sommeren når Ø begynner på sin skinnende nye, ordentlige jobb og drar inn store penger.

Og det er vel det. Mer følger, nå: sove

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei. Så fint å se at du lever:)
det blei litt dårlig med den ringinga, men vi får fikse det seinere:) Så, du driver å etablerer deg årnkli - med hus og greier? Skal dere kjøpe katt?
Jeg er ikke så flink til å være blogg jeg heller, men skal prøve å få igang et brev en gang i løpet av de neste ukene tenkte jeg:)
Kyss og klems og hils Ø.

Kevin Brubeck Unhammer sa...

TWIN PEAKS åh jeg savner den serien. Ehm. Jeg har også vært en dårlig blogger veldig lenge, men nå begynner det å bli bedre tror jeg. Savnet dere på festen i går, dere gikk glipp av alt for mye Strawberry Daiquiri's (vi har kjøpt blender, så nå kan vi være sunne OG alkoholiserte, yay! Men huset stinket av jordbærdunst i dag tidlig, tror det tok litt av)

Hav sa...

Kjære!
Vi savnet deg i går. Det var mange herlige mennesker her, de vanlige og et par nye (Mira - fra Tsjekkia, som går på datalingvistikk med Kevin, Torbjørn, typen til Lena på kullet mitt (som du helle ikke har truffet), og Berits nye fyr som het noe på i..).
Jeg ble veldig full påjorbærdrinker og sprudlevin, og det var også fint =D Formen jeg befant meg i når jeg våknet i dag er for øvrig en helt annen (og ikke fullt like sprudlende)historie..

Men; Kan vi ta en Irlands planleggingskveld snart? Kanskje med litt vin til? Og kanskje litt kjeks og illeluktende ost ?
=D

Hils din kjære!

fruktkake sa...

Katten er jo selve rosinen i huspølsa!...på en ikke-ernæringsmessig måte, håper jeg... Ja, jeg vil ha katt! En liten katt uten lus som skal sove i senga mi :) mmm

---

Akk, festen ja. Den kom på et utrolig dårlig tidspunkt må jeg si, midt oppe i personlige familietragedier og depresjoner :( Ingen av oss har vært i stand til å gjøre noe som helst hele uka...
Men vi kommer tilbake begge to. Og blenderen går jo ingen steder regner jeg med. Fint at dere koste dere uansett