07 april 2007

Yay for shuffle-memet

Gratis bloggfyll

Hvordan ser andre mennesker meg?
Wuthering Heights - Kate Bush

Huh

Men gitarsoloen er tøff da

Vil jeg leve lykkelig alle mine dager?
Burma Shave - Tom Waits
And when they pulled her from the wreck
You know she still had on her shades
Jeg vil ikke akkurat kalle det lovende utsikter

Hva mener vennene mine egentlig om meg?
Race for the Prize - The Flaming Lips

Har jeg hemmelige beundrere?
The slow Phaseout - Motorpsycho
I'm watching your thrills from my home in the hills
to me it seems so bland
why do you do the things you do?
Mine usynlige stalkers har muligens gått lei og gått hjem?

Hva er veien til Lykken?
Überwagner or A Billion Bubbles in My Mind - Motorpsycho igjen

Weeee...


Hva skal jeg bli når jeg blir stor?
Here, There and Everywhere - The Beatles

En hippie altså

Får jeg noen gang barn?
The Great Beyond - R.E.M

?
Theres nothing up my sleeve
Å. Det var da enda godt. Vi kaller det et nei. Videre

Et godt råd til meg:
In the Deep of a City - Thulsa Doom

Hm. D´æ fali i byen?

Hvordan vil jeg bli husket?
Misirlow - Pulp Fiction Soundtrack

Dette er åpningssporet til Pulp Fiction. Som jo ikke er så værst kult. Eller uforglemmelig for den saks skyld. Vi kaller den en vinner

Hva er min signaturdanselåt?
In the Family - Motorpsycho

Denne er det teknisk umulig å danse til. Så det passer jo utmerket

Hva er mitt følgetema?
Riders on the Storm - The Doors

Ooo, sexy sangen
Jeg syns shufflefunksjonen har kommet seg siden jeg begynte

Hvilken låt vil spille i begravelsen min?
Swordfishtrombone - Tom Waits

Se det ja. Jeg ødela alt ved å si at Nu gaar Alt saa Meget bedre og nå er det ikke orden på noe lenger
Men så kjøpte jeg jo også plata utelukkende fordi den hadde "trombone" i tittelen

Hvilken type menn liker jeg?
Great Gig in the Sky - Pink Floyd

Dette gir meg en fantastisk anledning til å poste denne:

Internetten bare gir og gir!

Hvordan blir dagen min?
How Am I Different - Aimee Mann
When you fuck it up later,
Do I get my money back?
Ikke det nei

2 kommentarer:

Hav sa...

Jaaa. Jeg liker dette blogfyllet, kanskje jeg kan låne konseptet? (har du lånt det?)

Vi er tilbake i Bergen! Noe som betyr at vi er nødt til å treffes veldig snart! Jeg har et ukuelig behov for (1)rødvindrikking, (2)Irlandsplanlegging, eller (3) Disneyfilmseing

..Rekkefølgen eller eventuelle kombinasjoner er opp til deg!

fruktkake sa...

Lån vekk. Jeg har lånt den fra en annen blogg jeg egentlig ikke leser, men syns det var litt tøft. Spørsmålene er oversatt fra engelsk, noen litt mer grasiøst enn andre... Så bare fiks på språket alt du vil.

Vi får penger på fredag! Vi må planlegge Irland! Viiin!