20 mai 2007

Goodbye cruel world



Fruktkakebakeverkstedet går inn etter 88 poster. En av grunnene er at jeg ikke er helt fornøyd med Blogger. Jeg er heller ikke helt fornøyd med den gjennomsiktige anonymiteten jeg har endt opp med på denne bloggen. Det har vært min egen feil, da jeg har tatt en del teite avgjørelser uten å tenke meg om.

Jeg vil mest sannsynligvis starte en ny, 100% anonym blogg hos en annen leverandør. Jeg vil ikke fortsette å skrive om private ting.
Min nye adresse på Internetten anonseres ansikt til ansikt.

Takk for seg

5 kommentarer:

Hav sa...

Dette er jo neste trist, men bare nesten, for jeg regner med at du vet at du ike har noe annet valg en å dele den nye blogen med meg nesten kan vi treffes ;)

"Goodbye cruel world" -> Veronica Mars ? =P

Anonym sa...

"Goodbye cruel world" -> Pink Floyd

Sende meg en mail eller sånn papirark med bokstaver på i postkassa når du får oppretta ny blogg da? Jeg meldte meg ut av facebook delvis på grunn av denne anti-anonymiteten, men bloggen min vil jeg ikke gi opp ennå, selv om den kanskje er avleggs (nyeste innlegg i herr Jansviks bloggeverden). Når er du i Kr.sand /Oslo i sommer tro? Det er så utrolig lenge siden vi har lekt. Jeg savner deg! Nuss.

fruktkake sa...

Blogging er 2003.
Facebook irriterer meg muligens litt også.. Men men
Jeg har en ide om at det er lurt å skrive ting jevnlig. Spesielt siden jeg fuller hodet mitt med engelsk hele dagen (bøker, tv, filmer, web).

Vi får se

fruktkake sa...

Forresten, viss du virkelig ønsker å fordufte fra facebook tror jeg du blir nødt til å slette all info manuelt før du stenger komtoen din. Men det er vel egentlig et håpløst prosjekt, med The Wayback Machine og andre skumle ting som lusker der ute...

Anonym sa...

Jeg har sletta alle poster, grupper og bilder. Gidder ikke å ta meg bryet med å krysse bort hver enkelt på vannelista. Ennå.
Det er lurt å skrive. We oughta bring the blogging back! GO 2003!!